Jak prezentować drukowane materiały reklamowe?

Drukowane materiały reklamowe – Każda firma powinna zainwestować w narzędzia promocyjne, dzięki którym oferta będzie trafiać do jak największej grupy potencjalnych odbiorców.

Drukowane materiały reklamowe

Skutecznymi narzędziami, które wspierają całościową strategię reklamową, są materiały drukowane. Do takich zaliczyć można ulotki, firmowe gazetki, broszury, katalogi. Okazuje się jednak, że nie tylko ważna jest ich formuła, ale także sama ekspozycja. Łatwość zauważenia jest kwestią priorytetową, by klient w ogóle mógł zainteresować się konkretną ofertą. Podpowiadamy więc, jak prezentować tego rodzaju druki, by mogły z sukcesem trafić do szerokiego grona.

Stojaki ekspozycyjne

Najtańszą, a jednocześnie bardzo trwałą i w pełni skuteczną formą ekspozycji drukowanych materiałów reklamowych są specjalne ekspozytory. Do takich zalicza się metalowy stojak na gazety albo stojak na ulotki. Te warto ustawiać w pobliżu wejścia albo przy kasach w obiektach handlowych. Co więcej, takie ekspozytory świetnie sprawdzają się także w czasie organizacji różnego rodzaju eventów, takich jak konferencje, targi, kongresy. Aby spełniały swoją funkcję należycie, zawsze trzeba ustawiać je w dobrze widocznym miejscu, by bez problemu po materiał promocyjny mógł sięgnąć zainteresowany ofertą potencjalny klient.

Ulotkarz / hostessa

Okazuje się jednak, że stojak na gazety może być także pomocnikiem reprezentantów firmy. Chcąc uzyskać jeszcze lepszą skuteczność, wiele podmiotów decyduje się na promocję z wykorzystaniem współpracy z ulotkarzami czy hostessami. Dzięki temu, że fizyczne osoby nakłonią do poznania propozycji firmy, treść informacyjna może jeszcze lepiej trafiać do odbiorców. Nie ma też wątpliwości, że hostessa zawsze jest niezwykle reprezentacyjna, co korzystnie wpływa na pozytywny wizerunek całej firmy.

Plakaty i billboardy

Chyba najbardziej znana jest ekspozycja materiałów drukowanych w formie stałej, wiszącej. Do takich zaliczyć można plakaty, billboardy w wielu formatach czy informacje zamieszczone na standach, tzw. potykaczach. Co ciekawe, taką formę spotkać można w rozmaitych wielkościach, w zależności od indywidualnych potrzeb reklamodawcy.

O czym warto pamiętać?

Drukowane materiały reklamowe mogą być skutecznym wsparciem całościowej kampanii promocyjnej, ale nigdy nie mogą stanowić jedynej formy pośredniego kontaktu z potencjalnymi klientami. To najczęściej narzędzie o ograniczonym zasięgu, skierowane do konkretnej grupy, chociażby biorąc pod uwagę lokalizację działalności firmy. Ważne jest, by na wydruku znalazły się nie tylko hasła wywołujące określone emocje, ale również wartościowe informacje, które mogą rzeczywiście nakłonić do decyzji o zakupie.

Artykuł przygotowany w oparciu o stronę internetową Wist, producenta stojaków na gazety.

 

0 0 votes
Article Rating

Udostępnij

Polecane wpisy
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Kategorie
———————————–
0
Would love your thoughts, please comment.x